Naša spoločnosť je výhradným autorizovaným servisným strediskom na Slovensku pre značky Samsonite, Roncato a American Tourister. Preto by sme vás radi informovali o podmienkach záručného a pozáručného servisu na produkty uvedených značiek.
Na všetky výrobky sa vzťahuje minimálne 2 ročná záručná doba pri možných vadách materiálu a výrobných vadách. Táto záručná doba začína plynúť dňom zakúpenia výrobku. V prípade že sa závada vyskytne behom záručnej doby, je potrebné s reklamovaným produktom doručiť aj: a, doklad o kúpe (stačí kópia) b, správne vyplnenú garančnú kartičku, ktorú vyplní predajca pri predaji (táto je v každom produkte, okrem doplnkov a dáždnikov).
Na tejto kartičke musí byť jasný dátum predaja a pečiatka predajcu. V prípade doplnkov je potrebné doručiť kópiu dokladu o nákupe. Bez týchto dokladov nezaručujeme bezplatné opravy.
Zo záruky sú vylúčené vady spôsobené nesprávnym používaním alebo nedbanlivosťou, nehodou, bežným opotrebovaním ako i nesprávnym spôsobom prepravy a poškodením prepravcom. Pokiaľ bol váš výrobok poškodený niektorou z uvedených príčin môžeme realizovať opravu vo forme pozáručného servisu za úhradu.
Zakódovanie číselného zámku sa nepovažuje za záručnú vadu a spadá do plne hradeného pozáručného servisu.
Dôležitá informácia: Prehliadnite si batožinu okamžite po prevzatí na letisku. Ak je poškodená, obráťte sa na leteckú spoločnosť /ktorá je poistená proti poškodeniu batožín/ v mieste príletu, pokiaľ možno pred colným odbavením.
Servisné stredisko pre záručné a pozáručné opravy produktov Samsonite a American Tourister v Českej republike: Nateco, s.r.o. - Seifertova 71, 130 00 Praha 3 tel.: +420 225 379 085