Záručný a pozáručný servis

 
 
 
 

Záručný a pozáručný servis

Naša spoločnosť je výhradným autorizovaným servisným strediskom na Slovensku pre značky Samsonite a American Tourister. Preto by sme vás radi informovali o podmienkach záručného a pozáručného servisu na produkty uvedených značiek.

Záručný a pozáručný servis SamsoniteNa všetky výrobky sa vzťahuje minimálne 2 ročná záručná doba pri možných vadách materiálu a výrobných vadách.
Táto záručná doba začína plynúť dňom zakúpenia výrobku.
V prípade že sa závada vyskytne behom záručnej doby, je potrebné s reklamovaným produktom doručiť aj:
a, doklad o kúpe (stačí kópia)
b, správne vyplnenú garančnú kartičku, ktorú vyplní predajca pri predaji
(táto je v každom produkte, okrem doplnkov a dáždnikov).

Na tejto kartičke musí byť jasný dátum predaja a pečiatka predajcu.
V prípade doplnkov je potrebné doručiť kópiu dokladu o nákupe.
Bez týchto dokladov nezaručujeme bezplatné opravy.

Zo záruky sú vylúčené vady spôsobené nesprávnym používaním alebo nedbanlivosťou, nehodou, bežným opotrebovaním ako i nesprávnym spôsobom prepravy a poškodením prepravcom. Pokiaľ bol váš výrobok poškodený niektorou z uvedených príčin môžeme realizovať opravu vo forme pozáručného servisu za úhradu.

Zakódovanie číselného zámku sa nepovažuje za záručnú vadu a spadá do plne hradeného pozáručného servisu.

Dôležitá informácia:
Prehliadnite si batožinu okamžite po prevzatí na letisku. Ak je poškodená, obráťte sa na leteckú spoločnosť /ktorá je poistená proti poškodeniu batožín/ v mieste príletu, pokiaľ možno pred colným odbavením.

Servisné stredisko pre záručné a pozáručné opravy produktov Samsonite a American Tourister v Českej republike:
Nateco, s.r.o. - Seifertova 71, 130 00 Praha 3
tel.: +420 225 379 085

 
 
 
Navštívili ste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia