Cannes Lions - SAMDEX

 
 
 
 

Vyhrali sme bronz

Naša kampaň Nosiči batožín získala najprestížnejšie svetové ocenenie v súťaži kreativity Cannes Lions aké ešte doteraz nikto zo Slovenska nedosiahol – troch bronzových levov.
Ďakujeme za to hlavne úžasným ľudom z reklamnej agentúry JANDL, ktorí odviedli skutočne kus perfektnej práce, od fantastického nápadu až po špičkovú realizáciu s dotiahnutím všetkých aj najmenších detailov.
Veľká vďaka a bolo nám cťou, že sme mohli pracovať s touto skvelou agentúrou svetového formátu.

Pozrite si víťazné bronzové práce. Všetky pochádzajú z kategórie Film:

Melvin je šokovaný​

Steve je na dne

Pierre je zúfalý


Okrem bronzovej ceny si táto kampaň z festivalu odnáša aj shortlist z kategórie Press: 

Melvin je šokovaný​

Melvin je šokovaný​

Steve je na dne

Steve je na dne

Pierre je zúfalý

Pierre je zúfalý
 


"Skutočne sa nám práca veľmi páčila. Bol to veľmi originálnymi spôsobom prerozprávaný príbeh našich batožín. Najviac sme ocenili, ako spot originálne zachytil, čo si ľudia bežne pomyslia, keď dostanú na letisku svoju batožinu z lietadla poškodenú. Povedia si: kto to bol a čo sa mu stalo, keď sa takto zachoval k mojej batožine. Spot pekne rozpráva práve to, prečo sa pracovník na letisku zachoval k našej batožine tak, ako sa zachoval. Úžasné stvárnenie. Práca bola veľmi blízko k striebru, dlho sme diskutovali o tom, akú cenu udeliť. Myslím ale, že bronzový lev je krásna cena a táto práca si ju jednoznačne zaslúži," 
povedal pre Stratégie Tor Myhren prezident poroty v kategórii Film, World Chief Creative v Grey.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia